Kolegové a kolegyně z našeho e-shopu již netrpělivě vyhlížejí novou posilu do týmu, jste to právě Vy? Pojďte to s námi zkusit.
V čem bude spočívat vaše práce:
- zakládání, úprava a kontrola produktů na e-shopu
- práce v interním informačním systému Helios – znalost výhodou, ne podmínkou (naučíme vás to)
- kontrola, úprava a storno objednávek
- komunikace se zákaznickým centrem
- objednávání svozu zboží pro zákazníky
- práce s platebními systémy
- podpora při přípravě marketingových podkladů
- překlady z češtiny do slovenštiny
Co bude potřeba:
- obchodní uvažování máte v krvi
- smysl pro detail je vaše silná stránka
- Excel pro vás není neznámé slovo a zvládáte i ostatní MS Office aplikace
- zvládáte time-management a dodržujete sjednané termíny
- nebojíte se učit se nové věci a být podporou týmu
- komunikovat vás baví
- umíte slovensky a češtiny se nebojíte
Co vám za to nabízíme:
- zázemí úspěšné společnosti s tradicí
- příjemné prostředí (vlastní kanceláře)
- smlouvu na dobu neurčitou
- 5 týdnů dovolené a 3 sick days
- firemní benefity (stravenkový paušál, kafeterie Benefity, zaměstnanecký nákup)
- pestrou pracovní náplň
- místo výkonu práce v klidné lokalitě na okraji Prahy
- snadnou dostupnost (zastávka MHD i parkoviště přímo před prodejnou)
- nástup možný ihned či dohodou
Staňte se součástí týmu Marimex, těšíme se na vás! Stačí zaslat strukturovaný životopis na ashby@marimex.cz.
Zajímají vás další pozice, které naše společnost nabízí? Klikněte ZDE
.