Průvodce nákupem | Marimex.cz
Marimex.cz - bazény, trampolíny, infrasauny
Zákaznická linka: 261 222 111
V KOŠÍKU MÁTE 0 0
Do dopravy ZDARMA zbývá 500
Letní hra - vlevo
Pravý - bazén

Průvodce nákupem na Marimex.cz

Datum: 4.7.2017

Zde najdete odpovědi na nejčastěji kladené dotazy ohledně nákupu, reklamací nebo odstoupení od kupní smlouvy.

Chybí Vám odpověď na otázku, která se týká nákupu? Zašlete nám ji na shop@marimex.cz . Děkujeme

Objednávání zboží

Jak mohu zboží zaplatit

Podporujeme nejdůležitější platební metody:
  • dobírka: zboží zaplatíte v hotovosti u řidiče přepravní služby
  • online platby (platební kartou, bankovním tlačítkem, klasickým převodem): po dokončení objednávky budete přesměrováni na platební systém PayU, který pro nás online platby zajišťuje. Podle Vašeho výběru v objednávce pak budete moci zaplatit kartu, přes platební tlačítko vaší banky, nebo si zobrazíte klasické podklady k bankovnímu převodu
  • na splátky: spolupracujeme s firmou CETELEM, u které si po objednávce zažádáte o splátky a v případě jejich schválení Vám zboží doručíme
  • v hotovosti či platební na prodejně: pokud si zvolíte “Osobní odběr”, máte možnost zaplatit na prodejně v hotovosti nebo platební kartou. V objektu firmy je k dispozici i bankomat.

Jak zboží dovezeme

  • Přepravní služba: Máme velmi velikostně a hmotnostně  rozdílní produkty, proto je volba přepravní služby vždy na našem expedičním skladu. Zboží můžeme zaslat PPL, GEIS nebo Českou poštou.
  • Vybrané produkty lze doručit na PPL Parcel shopy  či požádat o sobotní doručení Českou poštou. 
Snažíme se o co nejlepší dopravu daného produktu, proto má expedice právo na změnu zvolené přepravní služby
 

Chci něco vzkázat dopravci, upřesnit adresu

Le nám líto, ale předání takovýchto instrukcí a vzkazů není technické možné a přepravní firma na ně neberou zřetel. Vaše poznámky v objednávce tak musíme bohužel ignorovat.

Potřebuji udělat změnu objednávky, je to možné?

Naše objednávky se snažíme expedovat co nejdříve. Jestli je již objednávka expedovaná (zabalená, naložená v kontejneru), nemůžeme v ní žádné změny provádět, slučovat objednávky apod. Děkujeme že to respektujete a věříme, že si každou objednávku důkladně promyslíte, než závazně objednáte.
 

Budete mě informovat o stornu objednávky?

Ano, pokud stornujeme objednávku, systém Vás automaticky o stornu informuje a zašle potvrzení
 

Budete kontrolovat moji objednávku, zda mám vše potřebné?

Do obsahu Vaši objednávky nijak nezasahujeme. Nevíme, zda zboží nekupujete i pro známé, sousedy, zda již máte nějaké příslušenství apod.. Z toho důvodu necháVáme zodpovednost za správnou objednávku na Vás, našich klientech. Nicméně, pokud si nejste jisti, zda jste objednali vše potřebné, můžete nás kontaktovat a naši specialisté Vám rádi poradí. 
 

Mám slevový kupon, nejde mi uplatnit

Máme pro Vás připravený podrobný návod na uplatnění slevového kuponu, který najdete na adrese https://www.marimex.cz/jak-uplatnit-slevovy-kupon/. Uplatnění kuponu je třeba zkontrolovat před potvrzením objednávky. Pokud je objednávka odeslána, nelze již zpětně kupon uplatnit.
 

Vybyral jsem si online platbu, ale platba nejde uskutečnit

Máme pro Vás připravený podrobný návod na online platbu, který najdete na adrese https://www.marimex.cz/vse-o-nakupu-online-platby-jak-na-to/.

Skladová dostupnost 

Je zboží skladem skutečně skladem

Pokud je u produktu napsáno, že je skladem, tak opravdu skladem je. V případě, že je u něj zobrazena slovní dostupnost (např. polovina května 2017, 8. ledna 2017, červen 2017), zboží skladem není a očekávané naskladnění zboží je tedy slovně popsáno a postupně upřesňováno. Výjimečně se může stát, že zboží je skladen účetně, ale fyzicky ne (manko na skladu). V tom případe Vás budeme kontaktovat a nabídneme jinou variantu zboží.

Zboží na objednávku

Vybrané zboží, které není skladem, si můžete také objednat. Avšak dodací lhůta je delší, mnohdy až v řádech několika týdnů. Datum naskladnění zboží nemůžeme ovlivnit. U produktu je vždy zobrazena slovní dostupnost, kterou postupně upřesňujeme.

Expedice objednávky

Budete mě informovat o přijetí objednávky?

Ano, až se k nám Vaše objednávka propíše do systému, tak obdržíte potvrzení objednávky do e-mailu, který jste uvedli při vytváření objednávky. Pokud Vám žádný e-mail nepřišel, zkontrolujte si spam nebo nevyžádanou poštu, kam se eventuálně e-mail může dostat. Také je možné, že jste uvedli špatnou e-mailovou adresu, v takovém případě Vám e-mail nedoručíme. Při zadávání e-mailové adresy buďte tedy, prosíme, velmi pečliví.

Budete mě informovat o expedici objednávky?

Ano, až bude objednávka expedována, obdržíte informaci o expedici prostřednictvím SMS a e-mailu. Pokud Vám žádný e-mail nepřišel, zkontrolujte si spam nebo nevyžádanou poštu, kam se eventuálně e-mail může dostat. Také je možné, že jste uvedli špatnou e-mailovou adresu, v takovém případě Vám e-mail nedoručíme. To samé platí s oznámením přes SMS. Proto Vás žádáme, abyste při zadávání e-mailové adresy a telefonního čísla byli velmi pečliví. Termín dodání zboží nemůžeme ovlivnit, rozvozové plány si dělá každá přepravní společnost sama. Řidič přepravní společnosti Vás bude kontaktovat s bližšími informacemi ohledně dodání zboží.

Dopravce mě nezastihl, co se stane s objednávkou

Až Vás bude řidič kontaktovat ohledně dodání zboží a vy nebudete doma, případně Vám uvedený čas nebude vyhovovat, můžete se s ním domluvit na jiném dni. Pokud se přepravní službě 2x po sobě nepodaří zásilku doručit, vrátí se zpět na sklad.

Zásilku jsem odmítl převzít, protože byla poškozená. Co mám dělat dále?

Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je nutné vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. Na pozdější reklamace nemusí být brán zřetel.

Poškozené či neúplné zboží

Zásilka přišla poškozena, nekompletní, nebo přišlo jiné zboží

Při nekompletnosti balení vždy písemnou formou na email zakaznickecentrum@marimex.cz. Do emailu prosíme uvést číslo objednávky nebo přílohou daňový doklad a popis chybějícího zboží. Zboží je dodáno v co nejkratším možném intervalu.

Reklamace

Chci reklamovat zboží, jak mám postupovat?

Podrobné informace o reklamacích, včetně stažení reklamačního protokolu, najdete na stránce https://www.marimex.cz/zakaznicke-centrum-reklamace/
Malé produkty ihned zašlete na reklamaci (včetně reklamačního protokolu)i, větší (bazény, infrasauny, trampolíny) nafoťte a kontaktujte reklamační oddělení, které Vám navrhne nevhodnější postup.

Budete mě informovat o přijetí reklamace?

Zašleme Vám potvrzující SMS o přijetí reklamace a při jejím vyřízení. Informace tak budete mít opravdu na dosah ruky.

Odstoupení od kupní smlouvy

Do kdy mohu odstoupit od kupní smlouvy?

Odstoupit od kupní smlouvy lze ze zákona do 14 dní od zakoupení zboží a to bez udání důvodů. Zboží nesmí být poškozené a musí být vráceno v původním obalu. Nezapomeňte přiložit také fakturu.

Mohu odstoupit pouze část zboží, které jsem objednal?

Ano, můžete. V tomto případě se ale nevrací náklady na dopravu (dopravné a doběrečné), pokud bylo účtováno na objednávce.

Jak musím zboží vrátit, aby odstoupení bylo platné?

Zboží musíte vrátit nepoškozené, bez známky používání. Může být rozbalené.  Detailní informace o odstoupení od kupní smlouvy najdete na stránce https://www.marimex.cz/vse-o-nakupu-vraceni-zbozi-ve-14-ti-denni-lhute/

Do kdy získám zpět své peníze

Na vrácení peněz máme ze zákona 14 dní. Pokud Vám do 14 dní peníze nepřijdou zpět, prosíme, kontaktujte naši zákaznickou linku na telefonním čísle 261 222 111 nebo na e-mail zakaznickecentrum@marimex.cz a následně platbu znovu ověříme.

Novinky emailem

Přihlaste se k odběru novinek. Žádná sleva vám neunikne!