Způsoby doručení | Marimex.cz
Marimex.cz - bazény, trampolíny, infrasauny
Zákaznická linka: 261 222 111
V KOŠÍKU MÁTE 0 0
Do dopravy ZDARMA zbývá 999
Letní hra - vlevo 2
Pravý - bazén 2

Zásilky je možné doručit jen na adresu v České republice. Do zahraničí nedoručujeme.

Standardní ceny dopravy

  • Objednávky do 999 Kč - dopravné 99 Kč
  • Objednávka nad 999 Kč - doprava zdarma
  • Vybrané produkty nebo skupiny produktů mohou mít individuální cenu dopravy
  • Pokud se koná akce "Doprava zdarma", může být doprava zdarma limitována minimální výší objednávky a nemusí se vztahovat na všechny produkty v nabídce.
  • Cenu dopravy se vždy dozvíte v Pokladně, kde si vybíráte způsob dopravy a platby.
 

Přeprava zboží

Můžete využít  tyto způsoby doručení zboží:

  •  Česká pošta - Balík do ruky

    • Doručí zboží přímo k Vám, doručuje zboží do 50 kg. Možnost vícekusové zásilky do celkové hmotnosti 200 kg.

  •  Česká pošta - Balík na poštu

    • Doručí zboží na poštu, kterou si vyberete. Doručuje zboží do 30 kg. Možnost vícekusové zásilky do celkové hmotnosti 120 kg. 


  • Přepravní společnost

    • Zásilky do 50 kg doručuje společnost PPL nebo Česká pošta.
    • Zásilky nad 50 kg doručuje společnost GEIS - paletová přeprava.
    • Rozhodnutí  o výběru přepravní služby PPL, GEIS či Česká pošta je plně v gesci pracovníků skladu, kteří ji volí na základě obsahu objednávky
    • U vybraných produktů lze zboží zaslat pouze přepravou GEIS, na paletě. Tato volba bude nabídnuta v Pokladně.

<--
  • PPL Parcel shop

    • Doručuje zásilky do 30 kg
    • Zboží přepraví do Vámi zvoleného odběrného místa.

-->
  • Osobní odběr

    • Osobní vyzvednutí zboží na prodejně v Praze 4 - Libuši
    • Jakmile bude zboží připraveno k osběru, budeme Vás informovat emailem. 
    • Pokud jste tuto výzvu nedostali, zboží ještě není možné vyzvednout a  zakoupit.

Jestliže v pokladně nemůžete zvolit osobní odběr, nelze toto zboží na prodejně vyzvednout, i když požadavek napíšete do poznámky k objednávce. 

 Možnost změny přepravní firmy 

Upozorňujeme klienty, že naši pracovníci v expedici mohou ve výjímečných případech zvolit i jiný druh přepravní služby než ten, který si klient vybral v objednávce. Informace o tom, která přepravní služba bude zásilku doručovat, najdete v emailu "Vyřízení objednávky", který zasíláme klientům v den expedice.   

Termíny a místo doručení zásilek 

  • Hodina dodání objednávky je závislá na dispečinku přepravní společnosti
    Na základě emailu "Vyřízení objednávky", kde naleznete i číslo zásilky, si můžete s dopravcem termín upřesnit. Je jen na přepravní společnosti, zda Vašemu požadavku vyhoví nebo ne. 

  • Přesný termín dodání v objednávce nelze vyžadovat. 

  • PPL, GEIS i Česká pošta zboží dodává za první uzamykatelné dveře
    (
    např. vchodové dveře, recepce apod., kam zajede s paletovým vozíkem).  Pokud si přejete umístit zboží jinam, prosíme, zajistěte si vlastní pomoc, nelze to po řidiči přepravní služby požadovat. 


Dostali jste informaci o expedici zásilky o víkendu či ve státní svátek?

Pokud jste informaci o expedici zásilky dostali o víkendu či ve státní svátek, zboží bude doručováno druhý pracovní den. Tzn. objednávky expedované o víkendu doručí přepravní služba v úterý. 
 

Kontaktní linky přepravních firem

  • Česká pošta: 840 111 244
  • GEIS: 951 277 777 
  • PPL:  840 775 775

Kontrola zboží při poškození

Při dodání zásilky přepravní služby doporučujeme zásilku zkontrolovat, zda není porušený přepravní obal, krabuce apod. Pokud takové poškození je,  zásilku prosím nepřebírejte,  důvod odmítnutí uveďte přepravci a kontaktujte naši zákaznickou linku. Děkujeme.


Datum publikace článku: 1.4.2014
Upozornění: informace obsažené v textu jsou aktuální ke dni publikace článku.

Novinky emailem

Přihlaste se k odběru novinek. Žádná sleva vám neunikne!