
Představuje se Vám Marimex
Marimex je přední český prodejce nadzemních bazénů, vířivek, infrasaun, trampolín a zahradního vybavení. Naše portfolio nabízí sezónní i celoroční produkty a naše tržby již dosáhly miliardy Kč. Na trhu působíme od roku 1993, máme stabilní zázemí i prodejní síť a bohaté zkušenosti s prodejem, distribucí a logistikou.
Proč pracovat v Marimexu?
Protože u nás se můžete plně realizovat! Nebudujeme složité administrativní procesy. Struktura společnosti je plochá, a proto je naše rozhodování rychlé, pružné a praktické. Smysluplné a dobře podložené návrhy převádíme do praxe okamžitě a těší nás, že naše práce je rychle vidět ve výsledcích společnosti. Pracujeme v neformální přátelské atmosféře. Vrcholový management je kompaktní tým, který úzce spolupracuje a podporuje se navzájem. Před společností se otevírají příležitosti pro expanzi a pracujeme na zajímavých rozvojových iniciativách. Rádi bychom proto posílili vedení společnosti o zkušeného finančního manažera nebo manažerku, který/a bude odpovídat za ekonomickou stabilitu a komplexní finanční řízení. Pokud splňujete níže uvedené kvalifikační požadavky a chcete se stát klíčovou osobou v etablované české firmě s historií a stabilním zázemím, která bude úzce spolupracovat s vlastníky a bude mít reálný vliv na strategii a další rozvoj firmy, pak je tato pracovní nabídka určena právě Vám!
Hlavní odpovědnosti
Finanční ředitel/ka je hlavním partnerem ředitele společnosti a členem/kou management týmu Marimexu. Plánuje, řídí a koordinuje chod finančního systému organizace a zajišťuje tak efektivnost hospodaření společnosti.
Strategické plánování
- Vede tvorbu a realizaci rozpočtů, průběžných prognóz, dlouhodobých finančních a kapacitních plánů a investic v souladu s dlouhodobou strategií společnosti.
- Podporuje generálního ředitele při strategickém rozhodování a modelování scénářů, definování cílů a priorit.
- Tvoří metodiku pro posuzování ekonomického dopadu nových projektů, investic a rozvojových iniciativ a spolupracuje s kolegy ve vedení společnosti na koordinaci a sledování jejich implementace.
- Identifikuje obchodní rizika a příležitosti pro optimalizaci výkonu společnosti.
Kontroling a reporting
- Navrhuje, implementuje a řídí kontrolingové procesy. Zodpovídá za nastavení celofiremních klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI), jejich transparentnost a soulad se strategickými prioritami.
- Poskytuje pravidelný reporting výsledků a analýzy rentability a marží dle jednotlivých produktových kategorií.
- Spravuje a rozvíjí ERP systém z pohledu financí, rozvíjí BI reporting a datovou analytiku.
- Dohlíží na dodržování rozpočtů. Kontroluje náklady společnosti, schvaluje výdaje.
- Připravuje měsíční a roční závěrky.
- Účastní se výběrových řízení a schvalování dodavatelských rozhodnutí z finančního pohledu.
Cash-flow & financování
- Řídí krátkodobý i dlouhodobý cash flow.
- Komunikuje s bankami, spravuje úvěry a financování společnosti.
- Monitoruje a zodpovídá za plnění bankovních kovenantů.
Audit & daně
- Koordinuje externí audity v ČR a SR pobočkách.
- Zajišťuje soulad s daňovými zákony a předpisy a spolupracuje s externími daňovými poradci.
Vedení týmu
- Buduje, vede a rozvíjí cca 10 členný finanční a facility tým v ČR a SR (přímé vedení 6 lidí).
- Dohlíží na vedení slovenské pobočky společnosti.
- Podporuje kulturu přesnosti analytických dat, strategického myšlení a spolupráce s ostatními týmy společnosti.
Kvalifikační požadavky
- VŠ vzdělání v ekonomickém/finančním oboru, ideálně s praxí v kontrolingovém nebo finančním řízení.
- Výborná orientace v předpisech v oblasti účetnictví, daní a práva v oblasti financí v ČR a SR, zkušenost s kontrolingovými a finančními nástroji.
- Silné analytické schopnosti, orientace na čísla, zkušenost s P&L, cash-flow, rozpočty a reportingem.
- Zkušenosti s retailovým nebo distribučním byznysem, ideálně zahrnujícím skladování, logistiku nebo sezónní zboží.
- Samostatnost, schopnost strukturovat procesy a navrhovat zlepšení.
- Výborné komunikační a argumentační schopnosti.
Nabízíme
- Komplexní odpovědnost za oblast financí a risk managementu ve společnosti s 33 letou historií, která je lídrem českého trhu ve své kategorii.
- Příležitost přímo ovlivňovat nákladovou strukturu, výsledky, strategii a budoucí rozvoj firmy.
- Partnerskou spolupráci s generálním ředitelem společnosti, který je pozici přímo nadřízen, jako i s ostatními členy vrcholového vedení společnosti.
- Konkurenceschopné finanční ohodnocení a benefity, bonusy v závislosti na výsledcích firmy.
- Práci v pulzujícím a přátelském prostředí centrály Marimexu na Praze 4.
Těšíme se na Vaši přihlášku do výběrového řízení na svetlana.jacosova@marimex.cz.














































.png&fd=dynamic125|65|1|White&pa=1)




















