Staňte se součástí top managementu, který spoluvytváří fungující a úspěšnou obchodní firmu, která je na trhu skoro 30 let. Rádi přivítáme nového, zkušeného člena našeho vedení, který nám pomůže i nadále udržet prosperitu naší společnosti.
Co Vás u nás čeká:
- finanční řízení společnosti – operativní i strategické
- zajištění agendy controllingu
- zajištění agendy finančního účetnictví řízení procesu plánování
- dohled nad pravidelnými finančními audity
- optimalizace nákladů
- příprava podkladů pro vedení společnosti, analýzy, ekonomické bilance, finanční výkonnost
- plánování investic
- komunikace s bankami, pojišťovnami, právníkem a daňovým poradcem
- garance zajištění ročního účetního auditu, komunikace s auditorem
- pravidelná účast na jednáních top managementu
- řízení týmu odborných manažerů – podpora a rozvoj
- zajištění optimálního fungování procesu schvalování smluv
- dohled nad správou a vyhodnocením výběrových řízení
- aktivní přesah s podporou do logistiky a obchodu
- vylepšování již zavedených pracovních a organizačních procesů
Co požadujeme:
- výhodou je praxe na obdobné pozici v obchodní společnosti
- obchodní duch a podnikatelský přístup
- zkušenost s řízením lidí
- koncepční a strategické myšlení
- orientace na výkon a výsledek
- dobré manažerské, organizační a komunikační dovednosti
- zodpovědnost, flexibilita, aktivita, samostatnost
- výborná znalost MS Office
- řidičský průkaz skupiny B
Co nabízíme:
- vedoucí pozici v úspěšné a prosperující společnosti
- mzdové ohodnocení odpovídající dané pozici
- další set manažerských benefitů včetně automobilu
- kompenzační roční bonus
- notebook a telefon je samozřejmostí
- vlastní kancelář na naší centrále na Praze 4
Staňte se součástí týmu Marimex, těšíme se na vás! Stačí zaslat strukturovaný životopis na ashby@marimex.cz.
Zajímají vás další pozice, které naše společnost nabízí? Klikněte ZDE
.