Jsme ryze česká společnost Marimex CZ s.r.o. s dlouholetou tradicí. Za dobu své existence jsme si vydobyli významné postavení na evropském trhu v oblasti relaxace a zábavy. Specializujeme se na prodej wellness produktů do domácností, marketů i pro velkoobchody.
Co vás bude čekat:
- denní vyřizování obchodních případů v oblasti silničních přeprav na základě objednávek
- plánování tras a vytěžování vozidel, kontrola průběhu přepravy
- komunikace s dopravci, odesilatelem/příjemcem zboží, administrativa
- zpracování elektronických dat a přepravních dokumentů, vedení příslušné dokumentace a evidence, sjednávání pojištění
- řešení případných reklamací a mimořádných situací
- sestavení měsíční uzávěrky, zpracování podkladů fakturace, pravidelný reporting
- budování pevných vztahů se zákazníkem a hledání možností pro rozšiřování spolupráce
- týmová spolupráce s ostatními odděleními společnosti a spoluzodpovědnost za výsledky oddělení
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání
- praxe na obdobné pozici min. 1 rok, v oboru doprava a logistika (ideálně ze spediční společnosti) výhodou
- dobré uživatelské znalosti práce na PC (zvláště MS Office, Excel)
Co by si měl/a dále splňovat:
- dobré organizační a komunikační schopnosti
- být teamový hráč
- umět si určovat priority a zvládat stres
- nebát se mít zodpovědnost za přidělené úkoly
- samostatnost, pečlivost a zodpovědnost za svěřené úkoly
- ochotu dále se vzdělávat
Nabízíme:
- práci v české společnosti s dlouholetou tradicí
- mzdové ohodnocení dle praxe
- volné víkendy
- bezvadný a pohodový kolektiv
- vlastní kancelář v našem novém logistickém centru Ostředek (okr.Benešov)
- týden dovolené navíc
- 3 sick days
- cafeterie Benefity
- možnost nákupu výrobků Marimex se zaměstnaneckou slevou
- Multisportka
- zvýhodněný mobilní tarif
- stravenkový paušál
- nástup možný ihned či dohodou
Staňte se součástí týmu Marimex, těšíme se na vás! Stačí zaslat strukturovaný životopis na ashby@marimex.cz.
Zajímají vás další pozice, které naše společnost nabízí? Klikněte ZDE
.