Reklamace | Marimex.cz
261 222 111 9 - 17 hod.
Marimex.cz - bazény, trampolíny, infrasauny
Porovnat
0

Oblíbené produkty

0
  • Nemáte žádný oblíbený produkt

Košík 0 0
Ušetřete! Nakupte ještě za 1 990 Kč a máte dopravu ZDARMA.
Menu
Největší showroom fitness
a welness v ČR
Zkušení a proškolení prodejci
i servis
99 % sortimentu máme skladem

Reklamace

Reklamační formulář

Reklamační formulář prosím zašlete společně s dokladem o koupi a reklamovaným zbožím

Je vhodné uplatňovat reklamaci písemnou formou nebo trvat na vydání potvrzení o reklamaci, pokud tak prodávající neučinil automaticky. Vždy je třeba při reklamaci uvést vadu, kterou kupující věci vytýká, a jaké právo, z těch, která jsou kupujícímu zákonem či zárukou prodávajícího přiznány, kupující uplatňuje. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. 

Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy se prodávající o reklamaci dozvěděl. Současně prodávající vyzývá spotřebitele, aby zaslali zboží na reklamaci ve lhůtě čtyř dnů, aby prodávající mohl přezkoumat reklamovaný výrobek.

V případě zaslání reklamovaného zboží prodejci, jsou náklady za dopravu hrazeny zákazníkem. V případě, že je reklamace oprávněna/uznána, tak má zákazník právo na proplacení nutných nákladů za dopravu.

Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu druhá strana v písemné formě, kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.

Upozornění - příjem reklamací od obchodních partnerů

Upozorňujeme klienty, že k reklamaci příjímáme pouze produkty, které byly zakoupeny na eshopu Marimex.cz nebo v naší prodejně v Praze 4 - Libuši.  Zboží, které bylo zakoupeno u našich obchodních partnerů je třeba reklamovat u prodejce.  

Sběrná místa (záruční, pozáruční servis):

Reklamační sklad (pouze poštovní příjem): 
Sázava Logistics Park
Marimex CZ , s.r.o. (Hala B – rampa B - SERVIS)
Ostředek 205
257 24, Ostředek

Nevíte, jakým dopravcem zboží poslat?  Můžete využít webovou aplikaci https://www.zaslat.cz/ , kde vyplníte informace o zásilce a systém vám nabídne vhodného dopravce, včetně přímé možnosti objednání svozu a doručení.

Upozornění: zboží k reklamaci nezasílejte pomocí přepravní služby Zásilkovna. Tato přepravní služba nedokáže (i přes několik upozornění) doručovat do našeho logistického centra. Vaše zásilky se tak mohou zůstat nedoručené. Jiné přepravní služby do logistického centra v pořádku doručují.

Centrála (pouze osobní předání):

Marimex CZ, s.r.o.
Libušská 221/264

142 00 Praha 4 - Libuš

 V případě reklamace prosíme označte zásilku "Reklamuji v záruce". Zajistíte tak rychlejší zpracování reklamovaného zboží.  Děkujeme  


Postup při nekompletnosti balení v případě reklamace jakéhokoliv zboží:

Při nekompletnosti balení vždy písemnou formou na email  reklamace@marimex.cz  včetně odpovídající fotodokumentace. Do emailu prosíme uvést číslo objednávky nebo přílohou daňový doklad a popis chybějícího zboží. Zboží je dodáno v co nejkratším možném intervalu.


Největší showroom bazénů a trampolín v ČR
Zkušení a proškolení prodejci i servis
99% sortimentu máme skladem
Pohodlné a rychlé doručení